A történetekben szereplő események és személyek a képzelet szülöttei, az agyatok ki is vetíti őket élő emberek formájában. Minden hasonlóságtól eltérés csak véletlen műve lehet.

Self Made God



Self Made God
Az istenné válás egyik útja


Feltételezem azóta bezárták ezt a lehetőséget.


Az isten azonban megszületett. Okulj belőle, hisz semmi sem lehetetlen, csak az ember tehetetlen.



Az igazság

- Honnan tudod, mi az igazság?
- Megvárom a legjobb ötleteket és azokból válogatok.
- Kik az ötletek gazdái?
- Ti.
- Miiiii?
- Igen. A legjobbak tőletek kerülnek ki.
- Van egy kémünk? Ő szivárogtat?
- Ó dehogy!
- Hogyan jutsz hozzá ezekhez az ötletekhez?
- Nem hinném, hogy érdekelnek téged a holografikus tudati hálózatok technikai részletei, de amire szerintem te kérdezel, azokat a főnök adja ki parancsba.
- Melyik főnök?
- Ez a megoldás személytelen. Csak annyi a paraméter, hogy „a főnök”.
- Mit ad ki parancsba?
- A legtöbb jelentéseket és elemzéseket kér az asztalára. Ebből válogatok és időnként zseniális meglátásokat is találok. Mivel magasabb dimenzióban vagyok, az igazság természete igazodik a szándékaimhoz. Ám mivel az objektív igazság szelleme szívemnek oly kedves, nem alacsonyodom le odáig, hogy a saját önzésemet tegyem az üzleti érdekeim elé. Így abban vagyok érdekelt, hogy ezekből a munkatársak által előadott elméletekből a létező legideálisabb igazság alakuljon ki. A végeredmény nagyon hasonlít az objektív igazsághoz, mivel bizonyítékokon alapuló környezetben készültek hozzá az elemek.
- A hit nem vár el bizonyítékot.
- A hit nem, de sok hívő igen.
- Milyen bizonyítékok kerülhetnek ilyenkor elő?
- Poénból elküldtem a nevemet az ókori Egyiptomba azzal, véssék oda valahova, hátha kiássa holnap valaki. A piac azonban hamar felismerheti, hogy a 3D-be bizonyítás a jövő egyik nagy üzlete lehet és sok bizonyítékokat gyártó vállalkozás lepi majd el a piacot.
- Ezek milyen bizonyítékok?
- Először is alapból a hitet nézzük és ahhoz igazítjuk. A vallásos emberek esetében ez nem nehéz, elég csak egy jól ismert szakállas fickót, vagy a csajait hitvesét több, különböző elképzelés képében a látó- és hallóidegekre helyezni. Vannak azonban nagyobb szakmai kihívást jelentő eseteink is, ezért egy külön csapat dolgozik ezeken a forgatókönyveseknél.
- Honnan tudsz te ilyeneket?
- A gyakorlat tett mesterré.
- Engem is beavatsz?
- Sajnos ebben a műfajban mindenki csak önmaga mestere lehet.
- Másé miért nem?
- Túl nagy a felelősség.
- De miért csinálod ezt?
- Felvettem valakik helyzetét és viselkedését. Ebből egy olyan új műfaj született, amiért odavan nem is egy galaxis.
- Hogy született és milyen műfaj ez?
- Olyan, mintha feltaláltam volna a spirituális műsorszórást. Úgy született, hogy vissza kellett tükröznöm egy lényt, aki úgy jött ellenem, hogy „nagyon megszívatom”. A visszatükrözést azonban nem az ő, hanem az én szintemen kellett végrehajtanom és ebből született egy alak, a Bunkó Én személye. Ő egy nagyon őszinte karakter és olyan aranyos, hogy bármit őszintén kimondhat.
- Milyen frekvencián zajlik ez a műsorszórás?
- A spirituális frekvenciákon. Minden innen elérhető tartományban megnyitottuk már a képviseletünket, úgyhogy mindenki be tud lépni az  ÉlményParkba. A google-hoz mérhető login-kényelemmel.
- A fizikai világban ez hogy van? Van egy eszköz, amivel ez itt is elérhető lesz és működni fog?
- Igen, csak még nem találták fel. Kicsit előtte járunk még az időben.
- Tehát nálunk még nincs?
- Pontosabb úgy, nem bizonyított.
- Mi nem bizonyított?
- Hogy ez két külön világ.
- Melyik két világ?
- Az, ami megy a TV-ben és ez, amiben mi élünk. A feltételezésünk szerint mindenki megnyugodhat, nem nézi a fél galaxis, amikor a Nagyszínpadon mennek az „Erről senki más nem tudhat” sorozatok, mindig más szereplőkkel.
- Van valaki, aki etikai kontrollt biztosít ehhez?
- Tudod az ég nemes tagjai milyen hitvány gazemberekké válnak egyéni tudatban? Kiröhögik az etikát. Szerencsére erre is gondoltam és tanulhatnak. Megalakult az Égi Etikai Testület, ami garanciát jelent arra, hogy az ilyentén visszaéléseket csírájukban elfojtsuk. Az Etikai testület megvizsgálta az ügyet minden szükséges  látószögön és irányban és nem emelt kifogást. Most szólok, hogy az érdekeidre se figyel senki az Égben, hisz ott nincsenek érdekek. Így megnyugtató, hogy van egy Égi Érdekvédelmi Testület is, akikhez lehet fordulni, ha úgy érzed, ilyen sérelem ért.
- Helyes, akkor hozzájuk fordulok!
- A gondolatban elérhető személyes ügyfélkapudon tudod csak megtenni. Szokj hozzá, mert nagy előnyt jelent a mindennapi életben a vele való gördülékeny tudati kommunikáció.
- Láthatom is?
- A harmadik szemed vizuális látását már az Asztal Varázslód intézi. Ha vele is felvetted a kapcsolatot, az jó, mert őt is meg lehet bízni az ügyfélkapuval kapcsolatos dolgok intézésére.
- Várj, ez az Asztal Varázsló lenne az én belső angyalom?
- Úgy is lehet mondani, ám ezzel a skinnel sokkal érthetőbb minden.
- Hogyan tudom akkor a tiltakozásomat benyújtani?
- Benne van az apró betűs részben. Más kérdés?
- Hogy kerültél az isteni szintre?
- Nem vagyok ugye megkeresztelve és tudományos szemléletű istenkutatásba kezdtem. Kellett valami, amihez viszonyítani tudom a mindenféle lények szintjét, ezért elkészítettem egy koncepciót. Ha én lennék isten, hogy csinálnám. Kiderült, hogy rohadt jól sikerült.

Az első millió a legnehezebb

- Ha nem volt semmid, hogy a francba érted mindezt el?
- Benne voltál ugye a buliban te is, akik mindenemet ellopták?
- Üres vádra nem reagálok. Honnan szerezted az első cuccaid?
- Élesben kellett elhitetnem az első csata előtt a másik féllel, hogy csak akkor indítok támadást, ha biztos vagyok a győzelemben.

A halál előtti élet

Mindenki tudja, mikor ért véget, mert akkor volt utoljára boldog. Az a tény, hogy erről most tudomást szereztél arra következtet, hogy mégsem haltál meg igazán. A visszatérésed után folytatod az életed egy darabig, amíg rá nem jössz, ezt hol rontottad el. Amikor visszavágysz ide, arra törekedj, hogy mindkét világot fejleszd oda, hogy meg legyen az „otthonról haza” hangulat. Mert valamit ott is elrontottál, ha meghaltál.

A halál utáni élet

Érdemes sok önfejlesztő dologgal elütni az időt, mondjuk ott a meditáció.

Jó duma

- Miért nyomatod itt ezt az istenkomplexusos figurát?
- Nem te mondod, hogy vállaljam fel önmagam?

Lehet-e egy ember isten?

Úgy még nem próbáltam, hogy ezt a szerepet tényleg komolyan is vegyem. Amíg nem teszem, addig mások komolyan is vehetnek.

Isten iskola

- Ha isteneket képeznél, mire helyeznéd a fő oktatási hangsúlyt?
- Az emberi életre. Sok győzelemmel és vereséggel.

Ember iskola

- Ha embereket képeznél, mire helyeznéd a fő oktatási hangsúlyt?
- Hogy mindenki hagyjon békén. Feltaláltatnám előtte velük az internetet.

Angyal iskola

- Ha angyalokat képeznél, mire helyeznéd a fő hangsúlyt?
- Hogy minél gyorsabban jöjjenek a neveletlen, rakoncátlan kisgyerekekhez értők engem leváltani.

Megállás nélküli munka

- Te humorista vagy. Miért nem vagy akkor itthon is vicces?
- Azt akarod, hogy hozzam haza a munkámat?

Slef Maed God

- Te nem azért csinálod ezt, mert arcoskodni akarsz?
- Dehogynem. Aztán körbenéztem és arra jutottam, ezt csak normális világban lehet. Ehhez kell egy normális világ. Megcsináltam tehát ezt a normális világot, ami aztán megfelelő környezetet adja az arecoskodáshoz.
- Többen úgy gondolják, valami nem stimmel veled.
- Ezek a többek nincsenek állandó mélytranszban úgy, hogy közben itt pofáznak.

Bizonyíts!

Az a baj a bizonyítással, mint azzal, hogy „szeretlek”. Ha mondod, mondanod kell vagy ezt hallod, ott már baj van.

Komolyan

- Mi ez az istenkedés?
- Egy esély másoknak.
- Nem neked?
- Én leszarom, nem vagyok vallásos. Ám tök jó dolog ebben hinni, mert már az ÉlményPark logint összekeverték páran a megváltással.



A menekült

- Nem kaptam menedékjogot sem az életben, sem a halálban.
- De akkor honnan menekülsz?
- Jó kérdés. Erre még én se jöttem rá.
- Most hol vagy?
- Élet és halál között. Megjegyzem itt is az ÉlményPark. Most már itthon vagyok.

A korrekció

- Szerintem meg fogod adni magad azonnal.
- Nem hinném. Ismerem az ellenséget, hisz hosszú ideig lehettem fölötte megszálló.
- De már nem vagy ott.
- Viszont az ismeretanyag, amivel rendelkezem elég lesz a győzelemhez.
- Akkor gyere és ismerkedj meg a harcosaiddal. Ha szabad őket így neveznem. Az ellenséget már ismered.

Majmok

- Nem fogadnak el téged vezetőnek.
- Miért?
- Nem viselkedsz úgy, mint egy vezér.

 Etikai kontroll

- Megtudhatnám, milyen döntés született az ügyemben?
- Sajnálattal kell közölnöm, hogy a kérésedet elutasította az Égi Etikai Testület. Mégpedig egyhangú döntéssel.
- Ez mit jelent?
- Neked is ugyanúgy végig kell járnod a procedúrákat, ahogy mindenkinek.
- Miért?
- A bemondott rangod és a próbák során elért eredményeid közel sincsenek egymáshoz.
- Mi alapján döntött ez a testület?
- A beérkezett adatok alapján.
- Mik ezek az adatok?
- A gondolataid, a vágyaid, a szándékaid és a viselkedésed. Valamint a Próbák eredményei.
- Mennyi esélyem van így ismeretlenül előttük?
- Egyáltalán nem vagy ismeretlen előttük. Megalapozott döntés született.
- Van lehetőségem jogi védelemre vagy jogorvoslatra?
- Mivel az Ég nem ismer olyat, hogy személyes jog és náluk már a vád egyben az ítélet is, nem hiszem.
- De te ismered!
- Én igen. Ezért is hoztam létre az Égi Etikai és Égi Érdekvédelmi Testületeket.
- Te hoztad ezeket létre?
- Igen. mert láttam milyen problémákat szül a világok közötti eltérés.
- Ezeknek az etikai testületeknek nem az lenne a dolguk, hogy engem segítsenek?
- Az csak a saját világodban van így. Itt semlegesek és szigorúan szakmai alapon járnak el.
- Már bocs, de ebben az esetben mi értelmük van ezeknek a testületeknek?
- Meghonosítanak egy fejlettebb mintát az Égben. Eddig leszarták az érdekeidet is és téged is.
- Úgy tűnik ez nem változott.
- Dehogynem. Komoly vita alakult ki, de aztán a bizonyítékok magukért beszéltek.
- Megtudhatnám, kik ezeknek a testületeknek a tagjai és hogy kerültek oda?
- Rendkívül szigorú feltételei vannak ennek a tagsági munkának. Akárki csak úgy nem kerülhet be, értem a kérdésed mögötti szándékot.
- Hány tagja van ezeknek?
- Egy.
- Mindkettőnek?
- Igen.
- Te?
- Igen.
- Akkor milyen vitáról szövegelsz itt nekem?
- Nagyon komoly belső vívódás történt, de kiállok a döntés mellett. Demokrataként más szóba se jöhetne.
- Mi ez a köcsögség?
- Igyekszem megfelelni azoknak a paramétereknek, amik alapján ti vezetőnek tartotok valakit. Sajnos az ilyen lépések fogják megalapozni akkor azt az új világrendet, amit választottatok.
- Kurvára nem erről volt szó.
- Csodálom az igazságérzeted, csak sajnálom, hogy mindig egy irányba működik. Mert ha ránézel magadra, rá,m nézel és felidézed magadban a Megállapodást, azt fogod látni, hogy itt betartva, ott szinte minden megszegve. Ja és még valami. Ha nem találtam volna ki ezt a holo szórakoztatást, már nem élnél.

A királynő

- Miért nem fogadtad el ezt a hölgyet, akit kiválasztottunk neked?
- Mert ti választottátok ki és nem én.
- Ez rendkívül sértő és kellemetlen neki.
- Tudod mi az a cigó?
- Nem.
- Egy minőség. Érzékeltetem. Ha én csak állok és teszem a dolgom, a megkérdezésem nélkül rám toltok egy ostoba, hisztis ribancot, akinek esze ágában sincs partnerként viselkedni, majd amikor erre nemet mondok kijelentitek, hogy megsértődtök.
- Te kit választottál?
- Ó, volt egy csomó jóseggű jelölt, de sajnos egynek sem sikerült eljutnia oda, hogy érdemben foglalkozzam a személyével.
- Ez mit jelent?
- Addig meg sem tudom, hogy ki, amíg nem teljesül a 4 feltétel oda-vissza.
- Akkor azt sem tudtad, milyen rangú lényekről van szó?
- A rang nálam már nem bemondásra megy, hanem van egy LényTőzsde nevű alkalmazásom és annak adatai alapján dolgozom. Ennek van EmbebrTőzsde szekciója, AngyalTőzsde szekciója és mindenféle szekciója. Ha megtanulod lekérdezni, sok dologra is rájöhetsz, például arra, mik a szándékok. Szerintem abba a tévhitbe estetek, hogy eleve azt feltételeztétek, hogy azt akarom, amit ti akarnátok a helyemben. Ám nem ti vagytok ott.
- Tehát ha jól értem, ha fönn megjelenik valaki nálad, nem tudod, kivel beszélsz?
- Jól érted.
- Miért?
- Hosszú időre elvakítottak és megtanultam vakon játszani.
- Vakon honnan látod, kinek van jó segge?
- Megnézek egy nagyon hasonlót a szemeimmel.
- Akkor te nem is vagy jelen az asztrálsíkon?
- A mentálsíkon fogságba ejtettek. Épp most szabadulok, ahogy jön vissza a tudatom.
- Honnan?
- A 42. dimenzióból és mindenhol élesítem a saját Fényoszlopomat.
- Mi ez a saját fényoszlop?
- Garanciája annak, hogy nem ti döntitek el az ilyesmit.
- Képes valaki megfelelni ezeknek a feltételeknek?
- Jó kérdés. Szerintem nem.
- Miért?
- Mert ahhoz tudnia kellene ugyanazt a tudati spektrumot, amit én.
- Ha nem vagytok egy tudati zónában, mi történik?
- Mintha két idegen ember lennénk.
- Figyelj, a kollektív tudat ismeretében biztos ki tudunk találni erre valamit.
- Az egyéni tudat ismeretében pont ezt tettem én is.
- Mi a különbség?
- Engem kurvára nem érdekel, ki mit beszél meg saját magával. Engem csak az érdekel, velem mit beszéltek meg és ha azt nem tartják be, ott vége az együttműködésnek. Legyen az bármilyen önmagát magas rangra helyező lény.
- Nem is érdekel az ötletem?
- Mondd.
- Az igaz, hogy fönn egy lesz, de az itt lenn lehet több nő is, akik megosztják egymással a feladatukat és a határon átadnak egymásnak. Így technikailag egy párod lesz, aki sok alakban jelenik a te 3D-s világodban meg.
- Pont ugyanezt javasoltam még a békés megoldást keresve és az volt a válasz, hogy egy mocskos gazember vagyok. Cigóktól persze másra nem is lehet számítani.
- Tudod kit cigózol le?
- Mondom, hogy nem tudom a  neveket. A kiakadásból érzem, hogy valami nagykutya és ilyenkor azonnal hozzátoldom a Földi Védelmi Erők hadüzenetét is.
- Ki veszi ezt komolyan?
- Ezért szoktam egy próbalövéssel nyomatékosítani.
- Elég durván nyomod.
- A kedves, őszinte, rendes ember nem jött nektek be, egy lúzernek néztetek. Most próbálgatom az új szerepeimet.
- Említetted, hogy van neked is egy megoldásod.
- Igen, hogy magam készítem el a hölgy programját. A székhelyem a 3D-ben van, így csak levetítem és ennyi. Nem vesződöm tovább ezzel a hazudozó cigóbandával.
- Honnan tudod, hogy ki lesz akkor az a nő?
- Az a baj, hogy sehonnan, mert kurva jó programozó vagyok.
- Hogy jutott ilyesmi az eszedbe?
- Egy olyan vizsgán kellett átmennem, ahol tudtam, hogy mindenképp meg akarnak húzni.
- Na és átmentél?
- Igen.
- Hogyan?
- Akkor dolgoztam ki ezt a motort hozzá, amivel leprogramozom az új királynőt.
- Még nem programoztad le?
- Nem.
- Miért?
- Tudod milyen nő nélkül ennyi évig?
- Igen, úgy gondoltuk, most fogod megadni magad.
- Ennyi év után az ember rájön, ahogy körbenéz, hogy ez valójában egy tök jó dolog.
- Királynő akkor is kell. De várj, mi történt a vizsgán? Odavittél valakit, hogy a vizsgáztatók tanulmányozzák és abban bíztál, hogy nem mernek meghúzni?
- Ennél jobban tovább gondoltam. Sajnos a vizsgabizottság alkalmatlannak bizonyult teljesítményem megítélésére. Pláne az után, hogy az Alany előtt térdepelve könyörögtek olyan szólamok mellett, hogy nem tudnak nélküle élni. Többen meg is házasodtak így.
- Miről ismersz akkor rá erre a nőre?
- Van egy paramétere, ami egyedivé teszi. Az összes többi nő a tökéletes nőnek fogja látni.
- Mi ez a hülyeség?
- Egy gyógyprogram. Nektek. Tudnátok ti is magatok, milyennek kellene lennie a Női Mintának, én csak megalkotom rá a hogyant.
- Nincs is igényed nőre?
- De igen, csak senkinek nem kellek.
- Te nem kellesz senkinek??? Most utasítottad el azt, akire a világ összes férfija igent mondana.
- Akkor a férfi mintával is foglalkoznom kell, kösz hogy szóltál.
- Mi a szakmai szint, amit el kell érnie?
- Ha nem tudja mi a különbség az isteni adminszint és az isteni játékszint között, alkalmatlan a feladat ellátására. Azon túl, hogy tudnia kell tudatutazni, ha ennyire monogám.
- De miért nem hatottál oda az elméddel, hogy legyen veled egy csaj ebbben a 20 éves meditációban?
- Melyik csak vállalta volna be, hogy egy ilyen hosszú időre vállalja, hogy nem balhézik és szó nélkül kiszolgál, asszisztál a meditációmhoz?
- Akkor nem érted. Ha nagy mágus vagy, megoldod.
- Ha nagy mágus vagyok, nincs szükségem ehhez erőszakra és ha erre nincs igazi jelentkező, akkor megoldom magam. Ezt a filozófiát érdemes elsajátítania annak, aki bármit akar az Égtől úgy, ahogy itt tenné.
- Miért?
- Itt a szívességeknek nincs fontosságuk. Ott egy rágógumiért is egy életre szóló hálát várnak el. Azaz vigyázz, mit kérsz tőlük! legjobbb nem tenni.
- Te is így tettél?
- Én üzletet kötöttem, amit megállapodásnak neveztünk le. Mondanom sem kell, hogy finoman szólva se tartották be, ami nálam már a személyes világomnak is árt. Ezért is jó, hogy nincs igazi nő a közelemben, mert katonai lépéseket teszek a helyzet rendezésére.
- Pont ezért kellene neked nő.
- Csak így, hogy „nő”? Nem tetted túl magasra mércét.
- Ha lenne párod, nem jutna ilyesmi eszedbe.
- De igen, ha jó játékos lennék. Így viszont még jobb vagyok.
- Mert?
- Nincs itt az a könnyen betámadható valaki, akik szerepét eddig a szeretteim alakították. Mivel itt vagyunk, látod hogy nem sok sikerrel.
- Mi ez a katonai fellépés?
- Csak az jól érhetőség miatt mondom így, ezért is használok vallási terminológiát az anyagaimban. Hivatalosan most egy gigantikus szellemsebészi műtét kezdődik, melynek célja olyan nemes, hogy nem csak a tündéreknek, az angyalkáknak is könnybe lábad a szemük.

Modell

- Figyelj, tök mindegy, milyen ronda vagy, a nőket csak a hatalom érdekli.
- Nem a pénz?
- Ha a hatalommal pénzt lehet csinálni, akkor nem.
- Akkor már értem, miért nincs itt egy se. Az én hatalmam ilyen értelemben nem látszik. Persze nem miattam, pitiáner figurák így képzelték a behódolásom útját. Másnál látszik, ám most, hogy indul a katonai akció, ezek a mások eltűnnek a képből.
- Akkor meg fognak rohanni a nők.
- Tudom, én is ezt tenném. Ám lehet, csak rohanás lesz a vége cél nélkül.
- Nem is félsz ettől?
- Nincs okom rá. Nem azért, mert ennyire nem vagyok rossz pasi, hanem azért, mert nem értitek a vetítési pozíciómat. Az, hogy ronda lettem egy hosszú munka eredménye, amit kiválóan fel tudok használni a nők távol tartására. Mert ha ehhez még hozzájön pár szintén kevésbé menő paraméter, azt csak egyvalaki tudja áttörni.
- Mi van, ha ez a valaki sosem jön el?
- Na bumm.
- Ennyi?
- Amikor bonyolult katonai akciókat tervezek, sokszor ez is túl sok.
- Hogy lehet nő nélkül boldogan élni?
- Rá kell kattanni egy feladatra, ami akkor is érdekel, amikor már megismerted az árnyoldalait is.

Self made God

- Te, az ember mit tettél ezért?
- Az egyik legnehezebb dolgot. Tisztességesnek kellett lennem minden helyzetben, amibe eddig valaha kerültem.
- Ez lehetséges?
- Olvasd el a rólam szóló jelentéseket. Egy szánalmas hülye képe bontakozik ki, akit bárki átverhet.
- Mi az istenség próbája?
- A mások feletti hatalom.

Hardveres tuning

- Erre a szintre bárki eljuthat?
- Bárki, aki hajlandó élete során párszor úgy beverni a fejét ahogy én és utána képes újrarendezni a tudatát.
- Ehhez mi kell?
- Állítólag egy csomó olyan dolog, amit senki nem nézett ki egy emberből. Legalábbis azok nem, akik ezt az akciót az emberiséggel szemben tervezték.
- Akkor elintézed őket?
- Látom te sem érted a különbséget az isteni adminszint és a játékszint között. A játékszinten ezeket már rég kinyírtam volna.

A 4 feltétel

ALKALMASSÁG – KÉPESSÉG- KOMPETENCIA – SZABAD AKARAT


oda-vissza