A történetekben szereplő események és személyek a képzelet szülöttei, az agyatok ki is vetíti őket élő emberek formájában. Minden hasonlóságtól eltérés csak véletlen műve lehet.

A Bunkó Én



A Bunkó Én
Távol a valóságtól



… de közelebb az Álomhoz

- Ennek senki se tud ellenállni. Hogy találtad ezt ki?
- Nem volt szándékos. Egy rendkívül fejletlen lényre kellett valamilyen intelligens máz. A fejlesztés közben fedeztem fel ezt a frekvenciát.
- Hogy sikerült ez egyéni tudatban?
- Sátán haver. Egy pozitív figura. A népszerűségi listák élén áll.
- Hogy lehet Sátán haver?
- A megfelelő hit kell hozzá. De ha az ember ezt nem tudja elhinni, akkor itt vannak a tények.
- De hogy jön ehhez valaki, pláne egy humanoid?
- Nem vagyok egy átlagos humanoid.
- De nem állítottak meg a Tiltások?
- Aki istent tudományos szemmel kutatja, az nem áll meg az első piros lámpánál. Ez most, amiről beszélgetünk, ha jól emlékszem a hetedik ilyen piros lámpa után volt téma.
- De ki ez a Bunkó Én? Egy varázslat?
- Nem. Te Magad vagy az. Ami én vagyok ebben, az a hogyan. Meg a mikor és a kit.
- Ide engedsz másokat is ehhez a pulthoz?
- Eddig fennállásom alatt csak egyszer találkoztam egy tehetséggel, akiről nem tudom kicsoda, mert ellenem vetették be. De megjelöltem egy casting-pöttyel.

- Úgy döntöttem, egy élménnyel ajándékozlak meg.
- Pénznek jobban örülnék.
- A pénzt elvehetik tőled, de az élményeidet soha.
- Milyen élményekről beszélsz? Most szereztem meg a hatalmat.
- Nem, nem. Az igazi élményeid még csak most következnek.
- Miről beszélsz?
- Új érdeklődő van az isteni szinteken.
- Mivel keltettem fel az érdeklődését?
- Nos ez egy rendkívüli hatalmú lény és kompenzálni akar. Mintha eljött volna egy spirituális dominához, hogy egyensúlyban lehessen. Azt mondja csak nagy magasságból lehet gyorsan, jó nagyot bukni. Ilyesmi élményeket keres és úgy gondolom ki tudom elégíteni a keresletet.



A zsarolás

Nem szeretem ezt a fogalmat, ez az én világomtól teljesen távol áll. Én a szabad akaratban hiszek és abban, a megfelelő fejlettséget elért emberek számára ez a legjobb társas együttélési forma. Aminek erőszakos korlátozása távol áll a világképemtől. Viszont olyan helyzetbe kerültem, ahol elég primó ellenfelek állnak velem szemben, akik csak ebből értenek. Mit tehet erre egy gondolkodó ember?

A gondolkodó emberre azért van szükség, mert ahogy kiiktatják a rációt, abban a pillanatban már látom is azt a tök egyszerű megoldást, amit eddig nem és olyat kapnak, amiből már nem állnak fel. Ha egy primó lény ezt el szeretné kerülni, vagy azonnal fejlődik egy kvantumugrásnyit, vagy kénytelen lesz megbízni nem annyira primó lényekben. Ha azonban felbukkan a gondolkodó ember és előjön azzal, amit kigondolt, a következők képe bontakozik ki.

A sok hasonló probléma kiküszöbölésére aztán inkább csináltam egy korrekt, átlátható, objektíven működő olyan világvezérlő istenprogramot, ami képes lekezelni az ilyen 3D-s világokat, beleértve a párhuzamos valóságokat is. Ezzel jelentősen leegyszerűsödik a halál kérdése, mert ügyfeleink halála után is végig hazai hálózaton szolgáltatunk. Maga a szolgáltatás (holo provider) vetít mindenkinek egy jobb világot, mivel a magánszektor belépésével lehetővé váltak olyan fejlesztések, amikre addig még csak nem is gondolhattak.

A szolgáltatás az Úrral kötött privatizációs megállapodás értelmében az ingyenes verzióban is biztosít mindent, ami szükséges a felemelkedéshez, de nem zárkózik el a magasabb szintű (emelt díjas) szolgáltatások elől, hisz ez a fejlődés egyik motorja. Ezek miatt lehetséges az, hogy időrésről időrésre bővíthessük az ingyenesen elérhető szolgáltatások számát és színvonalát. Ügyfeleink a belépéskor a regisztrációs modul által kerülnek valamelyik szint Várójába, ahol aztán a login rendszer behelyezi tudatukat a megfelelő világokba. Ahol mindenkire egyformán vonatkoznak olyan szabályok, amiket aztán mindenki szubjektív szempontok szerint tölthet meg tartalommal és hozhatja meg saját szabályait.

Az érdemi teljesítményt senkitől, még az ellenfeleimtől sem veszem el és amint érezhetően szétválnak a szintek, mindenki úgy fogja érezni, hogy teher esett le a válláról. Az új helyzetben mindenkinek szüksége lenne egy erős barátra, ám tudom azt, ez mit szülne és ha ezt az egészet üzleti alapra helyezem, akkor megmarad a szabadság légköre. Az átállás az új fizetési rendszerre sajnos nem zökkenőmentes, de probléma esetén a gondolatban elérhető személyes ügyfélkapu tud a legtöbbet segíteni.

Akik próbaverziója lejár, eldönthetik, hogy szeretnék-e igénybe venni az eddig kipróbált szolgáltatást, vagy megelégszenek az ingyenes verzióval, ami megjegyzem szintén alkalmas arra, hogy spirituális leszületési céljait elérhesse. Sokan sajnos még mindig a régi, analóg szolgáltatónak fizeti ezt az új szolgáltatást, amit tovább sajnos nem tudunk tolerálni és a piaci törvényszerűségek által diktált lépéseket vagyunk kénytelenek tenni. Mindezt annak reményében, hogy így az új átrendeződés gyorsan meghonosítja ezt az új rendszert.

A fizetés mibenlétéről (a pénz csak a harmadik dimenzióban számít), módjáról és formáiról a személyes ügyfélkapun át érdemes gondolatban érdeklődni. Félálomban, éjjeli álmatlanságban könnyebb!
Így nyugodtan nézhetek a tükörbe, megmaradtam demokratikus és fejlett embernek úgy, hogy nem kell ezeket a köcsögöket megzsarolnom. Fizetik a bérleti díjat és korrekt szolgáltatást kapnak érte cserébe egy olyan holoszolgáltatótól, mely igazi multi. Multidimenziós.

Baráti együttműködés

- Segíts nekem! Hogyan tudom innen az embereimet kihozni?
- Kell egy haver, aki képes őket lebombázni.

A vallás komolyan vétele

- Félreértetted. Nagyon is tisztelem a vallásodat.
- Mint mit?
- Komolyan bele akarsz menni ebbe?
- Igen. Hogyan tiszteled és mit tisztelsz benne?
- Mint műfajt tisztelem, bár nem kedvelem. Azt tisztelem benne, hogy bár monoteista, mégis részletgazdag. Ezzel a sok angyallal és démonnal, meg…
- Milyen műfaj ez a szemedben?
- Mint neked a fantasy. Pontosabban annak egy ága, de tudom, hogy ti külön műfajnak látjátok.

Tüköradmin

- Milyen hatalom van nálam?
- Ott a személyes hatalmad, vagyis minden hatalom ott a kezedben. Nem ezért gürcöltél ennyit? Tessék, megcsináltad!
- Hogyan tudom ezt a hatalmat használni?
- Hát pont ez az! Rátaláltál a lényegre. A fejlesztésnél aztán oda jutottunk, inkább nem feszülünk szembe a Nyomásnak és ugyanez mindenki számára elérhetővé vált.
- Ingyen?
- Persze hogy ingyen. Miért?
- Akkor nekem miért kellett ezért fizetni?
- Te lehettél az, aki részese volt a fejlesztésnek. Ez a sztori csak a tiéd. Rajtad áll, milyen menő ez és lesznek-e rajongóid.
- Legalább magyarázd el nekem könnyen és egyszerűen, mi ez és hogyan lehet használni. Nem beszélve arról, hogy ha bárkinek ekkora hatalma lehet, jobb hamarabb profivá válni ebben.
- Bárkinek ekkora hatalma lehet, de nekem se lesz ekkora
- Hoooogy?
- Mondom, hogy új irányt vett a fejlesztés filozófiája és átálltunk egy olyan rendszerre, amiben a Kulcs, azaz az aktiválás szintje függ az egyéntől, annak személyiségétől és felkészültségétől. Nem beszélve a felelősségvállalásról. Mindenki a rendszeren van, ám a login rendszer korlátozza a hozzáférését arra a fokozatra, ami az adott emberhez szükséges.
- Ki dönti ezt el?
- Egy program. Magam programoztam. Figyelembe veszi az objektív és szubjektív igazságok természetét. Ahogy fejlődik az agyad és a személyiséged, úgy nyílik ki előtted a Hatalom Kapuja.
- Hogyan használhatom?
- Először is jogosultságot kell szerezned a magasabb szintekhez. Vedd észre a párhuzamot, hogy valahol pont olyan világot kapsz a fejedre, mint amilyen a te világod mások fején. Ahogy alakítod a világod, úgy alakul ez is a fejed felett.
- Akkor ha én egy rendes ember vagyok, akkor…
- Akkor a te mintád sugárzódik azokra az emberekre, akik számára a te mintád az előrelépés.
- Életem végéig?
- Azonnal is átugorhat egy másik emberre, ahogy méltatlanná válsz rá. De ez már a kollektív szintű hatalom kérdésköréhez tartozik.
- Miért csináltad ezt?
- Mondtam, hogy ti fogjátok rendbe tenni ezt a világot, csak ki kellett rá találnom a hogyant.

Elmekontroll

- Itt a Szív világában nincs helye az elmének.
- Akkor mit keres ott az Elme Birodalmában?
- Neki lehet.
- Értem. Akkor megragadnám az alkalmat egy prezentációra.
- Milyen prezentációra?
- Sokat kerestem a lehetőséget, hol van az, amit nekem lehet és neki nem. Amire jutottam, azt prezentálnám.
- Hol?
- Az Élet nevű holografikus videojátékban.
- Mi ez a játék?
- Olyan világba vezet, ahol tanulni tud.

Isteni szint

- Ez csak a magánvéleményed.
- Egy isten vagyok. Ez isteni vélemény.
- Ám véleményed alapja nincs a megfelelő látószögön, hisz te is egy ember lehetőségein belül játszol. Akkor ez csak a személyes véleményed és nem isteni álláspont.
- Akkor is egy isten vagyok. Mit tehetsz ellene?
- Ki mondta, hogy tenni akarok ellene? Erre a problémára hoztam létre egy új szintet, hogy ez a félreértés ne legyen a világ összeomlásának oka. Isteni adminszintnek neveztem el. Én ott vagyok most, te pedig az isteni játékszinten, ezért nem tudsz kinyírni. Megjegyzem, ha az isteni játékszinten lennék se tudnál és nagy mákod is van, hogy hivatalos minőségemben vagyok jelen.

A Korlát

- Miből gondolod, hogy van az emberek képzeletének korlátja?
- Láttam a saját szemeimmel.
- Mit láttál?
- A mester felállított és a csoport előtt mutatta meg, hogy képes befolyásolni a talpam alatt az energiaáramlást. Visszaigazoltam az embereknek, hogy tényleg érzem és ez után azonnal ráfordultam a mesterre és ugyanezt megcsináltam vele is.
- Mit érzett a mester?
- Kérdezd tőle.
- Mit szólt ehhez a csoport?
- Na ott láttam a Korlátot mindenki arcán. Nagy hitetlenség hangja kíséretében.

Magasabb dimenziós csajozás

- Erről nem beszélhetek.
- Miért nem?
- Mert felülmúlja a nők magasabb dimenziós pasizását is.


A távoltartás művészete

Ne a külvilágot próbáld magadtól távol tartani, hanem magadat a külvilágtól.

A bunkóság művészete

Hagyni kell, hogy ezt higgyék rólad és utána tudatosan kell rá felépítened az imidzset.

Spirituális harc

- Ezeket hogy intézted el?
- Azokról beszélsz, akiket a hálós pókok közé dobtam és most várják a harmadik gyereküket?
- Nem, azokra ott.
- Jaaa. A Közösségért érdemérmekkel.
- Bocs, de ezekre pont hogy nem jellemző, hogy bármit is tegyenek a közösségért.
- Tudom. Ezért is érte őket váratlanul ez az energetikai felhő, benne egy csomó ember hitével. Bele is ragadtak.
- Hogy csináltad?
- Tettem róla, hogy közben senki se gyanakodjon. A végén besül az ügy nekik, de mindenki úgy fogja látni, mint egy időben megtett bátor lépést a Közösségért.

Támadó angyalok

- Induljanak az angyalok!
- Nem érnek rá.
- Hogy?
- Azt üzenik, nem érnek rá.
- Miért?
- Épp a karrierükkel vannak elfoglalva.

A drog romba dönt

Azokon a tudatszinteken, ahonnan úgyis eljössz.

Ezotériát tanítani

- Te mit hülyíted ezeket?
- Tök jó irányba hülyítem őket. Nem értem, mi ezzel a gond.

Ezotériát tanulni

- Csak otthon egyedül lehet.
- Hogyan?
- Szembe kell merni nézni a Pchichével.

Ezotéria Diploma

Lefordítva papírod van arról, hogy tök menő az, amiért a saját pszichológusod is a gázkamrába küldene.

Papír

Pecsét

Tetoválás

Jó dumával bármit el lehet érni. El se tudjátok képzelni, hogy magyaráztam ki a sajátomat. Még soha nem sikerült ilyen rövid mondattal egy ilyen bonyolult problémát megoldani.

Mágia oktatás

Első lecke, hogy vedd észre azt, ami a szemeid előtt zajlik. De elolvashatod az utolsó oldalt is elsőnek, ha tényleg hiszel a tehetségedben.

Tudomány vallás

- Ezt nem tudom megmagyarázni.
- Akkor ez nincs is?
- Amíg meg nem tudom magyarázni, addig nincs.
- De itt van a szemeid előtt.
- Nincs dokumentálva, nincs bebizonyítva, nincs levezetve.
- Akkor most úgy teszel, mintha ez nem is létezne?
- Elméletileg létezhet a tudomány mai állása szerint.
- De mire tippelsz akkor? Hogyan magyaráznád?
- Az ilyet csak a bátor tudósok merik megtenni. A találgatással ugyanis kockára tesszük a nevünket. Igaz, a bizonyításig menőarcok lehetünk.
- Nincs is neved.
- Nincs, de egyszer biztosan nagy tudós leszek.
- Ki fog halni az emberiség?

Ingyen szórakoztatás

- Főnök, lelőjük őket?
- Nem.
- Miért nem? Elég nagy kárt okoznak.
- Megláttam bennük valamit.
- Ez két szerencsétlen hülye. Ezek képesek bármit elbaszni.
- Tudom. De szórakoztatnak.
- Elég sokba kerül.
- Kiszámoltam. Ha megbíznék egy ezzel foglalkozó céget, az ennél drágább lenne és nem lenne ilyen jó.
- Milyen céget?
- Hogy engem szórakoztassanak, amikor kedvem szökken rá. Ez itt két igazi tehetség.


Ponyvaregény

- Mit csináljunk ezekkel? Sokan vannak és ha mindet megöljük, sosem jön vissza a pénz.
- Találjunk ki valami mást, új megközelítéssel.
- Mint például?
- Kell egy csomó kamera, mi, egy ügyvéd meg egy orvos. Meg egy filmes csapat.
- Na mit találtál ki?
- Egy televíziós produkciót. Egyenként idehívjuk őket és eljátsszuk nekik a Ponyvaregényt. Olyan papírgolyókkal, amik azért hitelesen ütnek. Szerintem több jön be, mint így és utólag az összes boldogan aláírja, ha ezért cserébe elengedjük a tartozást.
- Te hülye vagy? Kockára tennéd ezt a pénzt?
- Aki komolyan gondolja azt az átállást egy másik világba, annak meg kell tanulnia kockáztatni és tisztességesen üzletelni. Kockázatos? Az. Benne van egy új világ ígérete? Benne. Ti nem vagytok benne.
- De mi lenne benne a poén? Mert az azért ebből még hiányzik.
- Egy szavazás. Mennyi dől el a papírgolyóktól és mennyi marad ott szánalmasan pislogva.

Őszinte ezoterikus beszélgetés

- Látom van a gátlástalanságnak egy olyan dimenziója, ahol ez korrekt beavatkozásnak minősül.
- Nem is egy!
- Van valami, ami még nálad is kiütné a biztosítékot?
- Igen, de csak egy. Bár a teniszben a vonal még benn van a pályán.
- Mi az?
- Volt egy meditációm, amit megemlítettem valahol, de már nem emlékszem hol és ez az anyagban maradt. Aztán mostanában rájöttem, hogy ilyet előttem még soha senki nem csinálhatott, tehát a szabályait utólag kell ráfrissítenem.
- Mi ebben a gátlástalanság?
- Ha az anyagban maradt, akkor akik ezt utánam csinálták, jó kis útra merészkedtek. Az benne a gátlástalanság, hogy egy mai embernek nem nehéz elképzelni, hogy kihúzza innen ezt az USB kábelt és bedugja oda. Sajnos az oktatói tapasztalataim erre vagy 10 évre rá jelentkeztek, mire visszatért a tudatom ebbe a tartományba abból az utazásból, amire lehet ezzel az USB-s dologgal szereztem jogot. Mivel ez a sejtés még előttem sincs bizonyítva, várom a további mintákat a kutatáshoz.

Erőmű Telepítés

Az általam ebben a világban a legjobbnak tartott energia önellátó gyógyprogram. Egy gondolattal feltelepül és ZéróPont energiát használ.

Az Igazság Kapuja

- Átmentél rajta?
- Igen.
- Milyen?
- Nagyon kellemetlen.

Zárszó

- Szerinted miért nem bunkóság?
- Mert mindenkire vonatkozik, rám is.

A Bunkó Én

- Tényleg ilyenek vagyunk valójában?
- Igen, ha nincs rajtatok ez a máz. Nem is értem, ezt hogy bírjátok.
- Mitől vagyunk akkor úriemberek?
- Az úriemberség az egyik ilyen máz. Az istenfélelem a másik.
- Meddig fogjuk ezt csinálni?
- Amíg haza nem értek. A másik verzió, hogy nyugodjatok le, de az nem működik.